Jedno z największych polskich biur podróży - Sky Club - organizujący również wyjazdy pod marką Triada ogłosiło dzisiaj swoje bankurctwo. Od 4 lipca wszystkie wyjazdy z biurem podrózy Sky Club zostały anulowane oraz rozpocznie się sprowadzanie turystów do kraju.
Od godziny 17:00, 3 licpa, na stronie spółki zamiast reklamy pojawia się komunikat mówiący o upadku. Możemy przeczytać w nim "Zarząd Sky Club Sp z o.o. z przykrością informuje, że z uwagi na brak środków finansowych na kontynuowanie działalności operacyjnej zmuszony jest złożyć do Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, X Wydziału Gospodarczego ds. Upadłościowych i Naprawczych wniosek o upadłość Spółki." Co to oznacza?
Sky Club dysponuje łącznie gwarancjami ubezpieczeniowymi na łącznie 25 mln złotych i wszyscy poszkodowani powinni się zgłaszać do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego (www.mazovia.pl).
- Za granicą jest obecnie aż 9,5 tys. naszych klientów - powiedziała TVN24 Kalina Paluch, rzeczniczka biura - Są to turyści, którzy wykupili wycieczki organizowane zarówno przez Sky Club, jak przez Triadę.
- Pracownicy Urzędu Marszałkowskiego są w stałym kontakcie z polskimi konsulami, ambasadorami, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Sportu i z ubezpieczycielami biura. Akcja udzielania pomocy turystom zacznie się zaraz po uzyskaniu informacji o miejscach ich pobytu - powiedziała rzeczniczka urzędu Marta Milewska. Dodała, że gwarancja ubezpieczeniowa biura wynosi 25 milionów złotych, "nie wiadomo jednak, czy to wystarczy".
- Pracownicy Urzędu Marszałkowskiego są w stałym kontakcie z polskimi konsulami, ambasadorami, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Sportu i z ubezpieczycielami biura. Akcja udzielania pomocy turystom zacznie się zaraz po uzyskaniu informacji o miejscach ich pobytu - powiedziała rzeczniczka urzędu Marta Milewska. Dodała, że gwarancja ubezpieczeniowa biura wynosi 25 milionów złotych, "nie wiadomo jednak, czy to wystarczy".
Bankructwa Sky Clubu spodziewało się już wielu, zaskoczył jednak fakt, że ogłoszono to na początku sezonu. W takim wypadku oznacza to, iż spółka wydała pieniądze klientów pozyskane na wyjazdy i niewielkie są szanse na odzyskanie odszkodowań przez tych, którzy zapłacili za wakacje po 4 lipca.
Pełny tekst komunikatu z reklamy na stronie Sky Clubu:
Tak kiedyś reklamowało się biuro:
"Sky Club, ekskluzywna marka należąca do Triady powstała w grudniu 2006 r., by zapewnić najwyższą jakość usług nawet najbardziej wymagającym Klientom. Znakiem rozpoznawczym Sky Club są hotele klubowe z bogatą formułą All Inclusive, a dodatkową specjalnością - obsługa wyjazdów w sektorze biznesowym. Wysoka jakość usług, szeroki zakres świadczeń w atrakcyjnych cenach oraz indywidualne podejście do każdego z Klientów sprawiło, że przez lata działalności zaufało im już tysiące Klientów. Dlaczego warto wybrać wypoczynek ze SKY CLUB - Wygodnie - tylko starannie wybrane i sprawdzone hotele, wysoki standard obiektów i świetna infrastruktura - Przyjaźnie - znakomite All Inclusive - najszersza oferta na rynku - Bezpiecznie - jakość usług potwierdzona licznymi certyfikatami - najwyższe noty w rankingach konsumenckich - Ciekawie - szeroki wybór wycieczek fakultatywnych, polskojęzyczny rezydent na miejscu - Zabawnie - bogaty program animacji (również po polsku) dla starszych i młodszych - Rodzinnie - pokoje rodzinne i atrakcyjne mini kluby dla najmłodszych; dzieci do 14 roku życia płacą w większości oferowanych przez Sky Club hoteli tylko za przelot"
Polecam również:
na travelopedia.pl widzialem procedure jak na szybko sprobowac odzyskac kase
OdpowiedzUsuńhttp://www.wykop.pl/link/1193217/chargeback-sposobem-na-odzyskanie-srodkow-za-wycieczke-po-upadlosci-biura/
OdpowiedzUsuńTo chyba jakieś żarty - Sky Club jeszcze się broni:/ oto Polska właśnie! Kilka osób zmarnowało wakacje kilku tysiącom!
OdpowiedzUsuńhttp://www.tur-info.pl/p/ak_id,32161,,sky_club,upadlosc,touroperator,oswiadczenie,adam_struzik,oficjalne_oswiadczenie.html